Skip Ribbon Commands
Skip to main content
SharePoint
Team Site > terveyskeskus neuvonta ja ohjaus

Neuvonta ja ohjaus

 

Kerava_kuvituskuvat_neuvonta_1100x300.png

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Oletko kokeillut kysyä neuvoa nettisivujen virtuaaliavustajalta? Löydät kysymyskentän etusivulta.

POTILASTOIMISTO

Terveyskeskuksen potilastoimistossa (B-aula) annetaan neuvontaa ja ohjausta, tehdään ajanvarauksia ja vastaanotetaan reseptien uusimispyyntöjä. Potilastoimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 815 ja perjantaisin klo 814.

Toimipisteiden yhteystiedot löydät täältä.

OTA YHTEYTTÄ SOITTAMALLA

Voit ottaa yhteyttä soittamalla, jos asia ei muuten ratkea. Löydät eri palveluita koskevat yhteystiedot sivun ylälaidan Palvelumme-valikosta.

Ajanvaraus lääkärin ja hoitajan vastaanotolle tapahtuu terveyskeskuksen puhelinpalvelun numerosta (09) 2949 3456
Puhelinpalvelu on avoinna mato klo 815 sekä pe 814

Terveyskeskuksen puhelinpalveluun soittava asiakas siirtyy automaattisesti jonottamaan puhelinpalvelua, vaikka ei tekisi puhelimellaan tiedotteen ehdottamaa valintaa (1=varatun ajan peruuttaminen, 2=neuvonta, 3=ajan varaaminen, 4=tutkimustulokset).

Muiden terveyskeskuksen vastaanottopalveluiden yhteystiedot löydät ajanvarauspalvelut-sivulta

Ajanvaraus hammaslääkäriin tapahtuu soittamalla numeroon 
(09) 2949 3242, mape klo 815. 

Suun terveydenhuollon puhelinpalveluun tulevat yhteydenotot tallentuvat automaattisesti takaisinsoittojärjestelmään, jos asiakas kuuntelee tiedotteen loppuun asti ja asiakkaalle soitetaan aina takaisin. 

Suun terveydenhuoltoon on myös mahdollista olla yhteydessä tekstiviestillä lähettämällä nimi, henkilötunnus sekä kuvaus selvitettävästä asiasta numeroon 040 151 3015. Lisäksi asiakas voi jättää soittopyynnön suun terveydenhuollon ajanvaraukseen Sampolan yhteispalvelupisteessä. Lisää tietoa suun terveydenhuollon palveluista löydät täältä.

Pyrimme vastaamaan puheluihin mahdollisimman nopeasti. Jonotusaikaan vaikuttaa tulevien puheluiden määrä, jonka näet terveyskeskuksen osalta täältä.

KESKITETTY ASIAKASOHJAUS

Asiakasohjaus- ja valvontayksikkö huolehtii ikäihmisten palveluohjauksesta ja -neuvonnasta sekä palvelutarpeen arvioinnista. Yksikkö helpottaa asiakkaiden ohjautumista sujuvasti oikeiden palveluiden piiriin. 

Ikäihmisille suunnattua neuvontaa asiointipisteillä
Neuvontapiste käynnistyy jälleen 2.9.2020 alkaen! Neuvontapisteessä annamme yksilöllistä ohjausta, neuvontaa ja tietoa Keravan kaupungin ja muiden toimijoiden palveluista. Opastamme myös hakemusten täyttämisessä. 
Huomaathan, että molemmat pisteet toimivat nyt keskiviikkoisin. 


Asiointipisteet

  • parillisina viikkoina keskiviikkoisin klo 11‒12 Sampolan palvelukeskus/ Asiointipiste/ Kultasepänkatu 7
  • parittomina viikkoina keskiviikkoisin klo 11‒12 
    Katupappilassa/Kauppakaari 8

Ikäihmisten palveluohjaus ja palvelutarpeen arviointi

  • Puhelimitse (09) 2949 3231 mape klo 914.

Omaishoidontuen palveluohjaus 

  • Puhelimitse 040 318 4038, mape klo 914.